Zeer mooi verzorgde cp. vriendelijk onthaal en kort bij een dorpje met voldoende winkels en restaurants. prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Aanrader

campercontactlucenrita

Bedankt Luc en Rita voor de geweldige beoordeling! Fijn dat jullie zo genoten hebben op onze camperplaats. Tot een volgende keer. Groetjes Carl en Gabriëlle

Prachtige plaatsen, op loopafstand van het mooie dorpje Oirschot, mooi en schoon sanitair, vriendelijke eigenaar........ Will & Geraldine uit Schijndel

Hartelijk bedankt Wil en Geraldine voor deze prachtige review! Fijn dat jullie voor onze camperplaats gekozen hebben ondanks dat Schijndel op fietsafstand is. Bedankt voor jullie gezelligheid en we zien elkaar vast snel weer eens terug. Groetjes Carl en Gabriëlle

RPG77

Heel erg bedankt voor deze geweldige recensie! Indrukwekkende camperplaats is voor ons een enorm compliment, echt NEXT LEVEL. We hopen jullie snel weer te mogen begroeten op onze "Indrukwekkende camperplaats " . Heel veel groetjes van Carl en Gabriëlle

Camperplaats Oirschot